Contact Us

Contact Us

Thursday 17 October 2013

Pakej Bijak Alif Ba Ta


"Kini belajar iqra' itu lebih seronok! Boleh menyanyi dan bermain!"

 
Pakej ini membantu si manja belajar mengenal dan membaca iqra' dengan mudah. Highly recommend untuk ibubapa yang mahu mengajar anak-anak sejak bayi.

Harga termasuk poslaju RM 50.20 (semenanjung) / RM 53.50 (sarawak) / RM 54.80 (sabah).SMS segera ke 017-5990972 untuk membuat order.


Contoh cara mengajar menggunakan pakej ini:

Kad Imbas Bijak AlifBaTa:
Imbas pada bayi 2-3 kali sehari. Sebut dengan kuat dan jelas. Mulakan dengan huruf-huruf yang mudah disebut.Cukup sekadar 5-10 minit untuk permulaan. Kad imbas ini mempunyai tips2 mengajar menggunakan kad imbas.

VCD Belajar Cepat Membaca AlQuran Siri 1:
mengajar anak anda mengenal huruf-huruf hijaiyah. Pasang setiap hari, insyaallah anak anda akan mengenalhuruf alif ba ta. Boleh digunakan untuk anak-anak seawal usia 6 bulan lagi. Sampel VCD Belajar Cepat Membaca Al-Quran siri 1
http://youtu.be/05YbLitMqbQ

3 poster huruf:
Kemudian tampalkan 3 poster di dinding rumah, insyaallah hari hari tengok poster, mudah anak anda nak kenal huruf alif ba ta dan kenal baris.

"Anda pasti teruja melihat hasinya!"


Testimoni:

"Dilatih sejak awal 3 bulan, dia memang menunjukkan minat. Bila saya tunjuk je flashcard memang dia akan membulatkan mata dan ikut saya menyebut walaupun bunyinya memang tak sama. In fact, kalau saya lambat bagi dia pegang kad, memang dia akan menjerit-jerit nyaring. Tengok pada respond dia, saya memang rasa dia cenderong belajar menggunakan flashcard. Sekarang saya dah ajar dia sampai huruf 'ya'. Tapi saya tak tekan sangat, saya ajar santai. Sambil mengajar sambil bergurau-gurau. Kadang-kadang saya selitkan juga dengan permainan lain bila mood dia tak baik, sebab takut dia boring."

Nama Baby: Zahratul Iman bt. Ahmad Izzuddin
Umur: 3 Bulan
Nama Ibu: Rabiatul Nabila bt Che Johar (24 Tahun)
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------